REGULAMIN DAROWIZN

Regulamin darowizn dla Sekretariatu Misyjnego Prowincji Zwiastowania Pańskiego Stowarzyszenia Apostolstwa Katolickiego poprzez serwis internetowy misje-pallotyni.pl:

  1. Definicje:
       a. Serwis – strona internetowa misje-pallotyni.pl, administrowana przez Stowarzyszenie Apostolstwa Katolickiego.
       b. Darowizna – dobrowolny wkład finansowy przekazywany na rzecz Sekretariatu Misyjnego Prowincji Zwiastowania Pańskiego.
  2. Cel darowizn:
       a. Darowizny zbierane są w celu wsparcia działań misyjnych prowadzonych przez Sekretariat Misyjny Prowincji Zwiastowania Pańskiego.
  3. Warunki przekazywania darowizn:
       a. Darowizny są przekazywane poprzez Serwis za pomocą dostępnych form płatności.
       b. Osoba dokonująca darowizny potwierdza, że jest uprawniona do dokonywania transakcji finansowych.
  4. Kwoty darowizn:
       a. Kwota darowizny jest ustalana przez darczyńcę.
       b. Serwis umożliwia dokonywanie jednorazowych oraz regularnych darowizn.
  5. Potwierdzenie darowizny:
       a. Po zrealizowaniu transakcji darczyńca otrzymuje potwierdzenie przekazania darowizny na wskazany adres e-mail.
  6. Dane kontaktowe Sekretariatu Misyjnego:
       a. Adres: ul. O. A. Kordeckiego 49, 42-226 Częstochowa.
       b. Telefon: +48 662 154 977.
       c. E-mail: sekretariat@misje-pallotyni.pl.
       d. NIP: 5732421910.
       e. REGON: 040059172.
  7. Informacje dodatkowe:
       a. Darczyńca ma prawo do odwołania darowizny w terminie 14 dni od daty przekazania.
       b. Serwis gwarantuje bezpieczeństwo transakcji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  8. Zmiany w regulaminie:
       a. Serwis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, o czym informuje darczyńców na stronie internetowej.
    Regulamin obowiązuje od dnia 1.2.2024.